Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, Cerita Lucah

Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, Cerita Lucah | Cerita seks ini berlaku pada tahun lepas. Di kawasan tempat tinggal kami ramai terdapat mat-mat bangla. Mereka ini selalu aje lalu-lalang di depan rumah kami. Dalam ramai-ramai bangla tu adalah seorang berdua yang aku kenal.


Namanya Beno. Badannya agak kurus dan tinggi. Biasanya mat-mat bangla ni pada setiap petang pergi ke kedai membeli keperluan mereka dengan memakai kain pelikat aje.

Beno ni selalu juga datang ke rumahku untuk berbual-bual. Kadang-kadang semasa isteri ku tunduk membawa hidangan sempat juga matanya melirik mencuri lihat payudara isteri ku dari kolar bajunya.

Aku buat tak kisah aje. Aku sudah kahwin hampir 2 tahun setengah. Sudah mempunyai seorang anak berumur 1 tahun setengah. Tapi isteri ku memang cun melecun.

Kulitnya putih kuning, payudara nya saiz 34 (boleh tahanlan), body boleh buat air liur meleleh. isteri ku tidak menyusukan anaknya takut payudara nya kendur.

Kami hanya memberinya susu botol aje. Sebab itulah payudara nya tegang dan segar. Begitu juga dengan bontot nya.

Masih tip-top. Ketat dan mengancam. isteri ku ini agak terbuka dalam bab seks. Dia tak berapa kisah sangat.

Janji dia puas. Pernah dia bertanya kepada aku ada tak teknik-teknik lain yang boleh menambahkan lagi imaginasi dan daya seks kami.

Aku menyatakan ada. Aku bertanya kepada dia, mahu tak dia mencuba merasa butuh orang lain pula. Dia menjawab, "no probelm, boleh juga.

" Aku juga teringin nak lihat bontot isteri ku dijolok oleh butuh lain. Asyik-asyik butuh aku aje yang tenggelam timbul dalam bontot nya.

Boring juga. Suatu petang selepas anak kami tidur, aku menonton blue film dengan isteri ku. Tiba-tiba pintu diketuk.

Aku lihat Beno diluar. Dia kata boringlah sebab hari cuti, jadi dia nak tumpang tengok tv. Aku kata, masuklah, kami tengah tengok cerita best.

Beno pun masuk dan duduk di sofa sebelah isteri ku. Jadi isteri ku di sebelahnya. Beno jadi gelisah bila melihat cerita blue film yang aku pasang.

Maklumlah aku ada bersama, malu juga dia. Melihatkan itu aku bertanya kepada Beno pernah dia beristeri ? Dia berkata dia sudah ada 6 orang anak di Bangladesh.

Sudah hampir 2 tahun dia tidak balik melihat anak dan isteri nya. Aku tanya dia lagi, kau tak stim ke, lama-lama tak jumpa kau.

Beno kata stim juga, sambil ketawa malu-malu. Bila aku lihat dia dah agak tak malu, aku pun tanya dia, kau tak mahu asah butuh kau ke,

Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, Cerita Lucah

Beno. isteri ku memandang aku dan begitu juga Beno. Beno tidak menjawab. Aku lihat kain pelikat Beno sudah terangkat, mungkin butuh nya dah keras.

Dengan selamba aku berkata kepada Beno yang aku mahu dia servis butuh nya yang dah nak berkarat tu dengan isteri ku.

isteri ku terkejut. Aku buat tak kisah aje. Aku fahamlah dia tak membantah. Beno pada mulanya malu, aku katakan pada dia nak atau tak nak.

Beno mengganggukkan kepalanya. Aku menyuruh Beno rapat dengan isteri ku. Beno mula merapatkan dirinya dengan isteri ku.

Tangannya yang agak keras dan kasar itu mula memegang bahu isteri ku. Aku menyuruh Beno menjalankan 'projek' tu atas permaidani di ruang tamu tempat kami menonton tv tu.

Beno tidak membantah. Perlahan-lahan tangan Beno menyelinap ke dalam baju isteri ku. isteri ku kegelian apabila tangan Beno yang berbulu itu mula menyentuh leher dan belakangnya.

Beno semakin berani. Aku memerhatikan aje perbuatan Beno dengan penuh stim. Dalam hatiku berkata, pandai juga bangla ni beromen.

Beno mula menanggalkan T-Shirtnya. Dia memegang kepala dan merapatkan mulutnya untuk mengucup bibir isteri ku. isteri ku merapatkan mulutnya.

Beno menghisap bibir dan menggulum lidah isteri ku. Mereka berdua berkucupan dengan penuh ghairah. Kulihat mata isteri ku semakin layu. Baju isteri ku perlahan-lahan disingkap oleh Beno.

Perlahan-lahan payudara isteri ku terbuka. Bajunya dibuang ke lantai. Coli isteri ku dibuka Beno. Beno membaringkan isteri ku di sofa. Kain batik isteri ku direntap oleh Beno yang mula berahi.

Maklumlah dah dua tahun tak merasa bontot. Nilah baru sekali merasa bontot orang Malaysia. Rages meramas payudara isteri ku.

Dia menjilat puting payudara isteri ku yang kemerah-merahan itu. buah dada isteri ku mula mengeras. Itu petanda bahawa dia sudah stim.

Tangan Beno mula merayap-rayap di celah kelangkang isteri ku. Beno sudah tidak kisah akan aku, bagi dia dia mesti jolok butuh nya dalam bontot aku,

walau apa pun terjadi. Tangan Beno mula masuk kedalam seluar dalam isteri ku. Seluar dalam isteri ku dah mula lembab dek air mazi.
  • Beno menanggalkan seluar dalam isteri ku. Dengan posisi 69 dia mula menghala butuh nya yang agak hitam, pajang lebih kurang 6 inci dan ukur lilit lebih kurang 3 1/2 inci.
  • Taklah besar sangat. isteri ku memegang butuh nya lalu memasukkan ke dalam mulutnya, manakala Beno mengerja pula bontot isteri ku. Beno menjilat clitoris isteri ku dengan rakus.
  • kelentit isteri ku yang kemerahan itu dijilatnya dengan penuh selera. Lidahnya yang kemerahan mula dimasukkan ke dalam lubang puki isteri ku.
  • Lidahnya disorong dan ditarik. Aku lihat semakin banyak air yang keluar dari bontot isteri ku. isteri ku sudah betul-betul stim. Dia meminta Beno menjolok batang punai nya ke dalam bontot nya dengan segera.
  • Beno pun bangun. Dia pun menghadap isteri ku yang sedang stim itu. Beno pun berbaring di atas badan isteri ku. Tangannya memeluk badan isteri ku dengan ghairah.
  • isteri ku membuka kangkangnya dengan luas agar butuh Beno dapat masuk dengan mudah. butuh Beno yang panjang itu diletakkan di tengah-tengah alur bontot aku.
  • Dia menekan perlahan-lahan. Kepala butuh nya tenggelam sedikit-demi sedikit sehingga bertemulah bulu isteri ku dengan bulu butuh Beno.
Beno menekan butuh nya kedalam bontot isteri ku sehingga santak. isteri ku mengeluh kesedapan. Bila butuh nya sudah berada dalam lubang bontot isteri ku,

Beno pun mula menyorong dan menarik butuh nya keluar masuk dari lubang bontot isteri ku. Berdecit-decit bunyi sorong tarik itu. bontot isteri ku terangkat-angkat menahan kesedapan.

Kira-kira 10 minit Beno di posisi itu dia mengangkat isteri ku untuk berdiri. isteri ku bangun tanpa membantah.

Sambil bangun sempat juga dia senyum pada aku. Aku angkat tangan menunjukkan isyarat best. Dia pun membalas sama.

Beno meminta isteri ku menonggeng dengan tangan isteri ku memegang sofa. isteri ku berbuat demikian. Apabila isteri ku sudah menonggeng (doggie style),

bontot terangkat sedikit. buah dada nya berayun kebawah kerana menonggeng. Bila aku dah ready Beno meraba-raba bontot isteri ku.

Terlihat dengan jelas bontot isteri ku yang kemerahan itu. jubur nya masih penuh dengan pelincir. Beno berdiri di belakang bontot isteri ku.

butuh nya keras menegang. butuh nya dihala ke lubang bontot isteri ku. Kepala butuh nya sedikit demi sedikit menyelam ke dasar lubuk isteri ku.

Beno menekan butuh nya sehingga bulu butuh nya santak ke bontot isteri ku. Setelah itu dia mula menyorong tarik butuh nya.

Kali ini Rag esh melakukan dengan laju. isteri ku terangkat-angkat pnggungnya menahan kesedapan. Sambil menyorong dan menarik tangan Beno tidak melepaskan maramas payudara isteri ku.

Tangannya yang kasar itu meramas dengan ganas payudara isteri ku. Kulihat payudara isteri ku kemerah-merahan akibat kuat dikerjakan oleh Beno. Sambil meramas payudara isteri ku,


butuh Beno terus tenggelam timbul dari lubuk madu isteri ku. Tiba-tiba isteri ku menjerit kesedapan bila mengatakan sperma nya sudah keluar.

bontot nya terangkat-angkat menandakan airnya sudah keluar, mungkin juga akibat kesedapan. Beno menanya isteri ku mahu pancut luar atau dalam. isteri ku mengatakan pancut kat dalam.

Setelah kira-kira 10 minit isteri ku keluar sperma nya, Beno masih mampu bertahan. butuh nya tetap keras, tubuh isteri ku yang mula lesu itu mula segar semula.

Air pelincir masih banyak. isteri ku mula stim semula. Dia mula memberikan reaksi semula. butuh Beno yang keluar masuk dengan ganasnya dari lubangnya mula dikemutnya semula.

Rages mengusap-ngusap belakang isteri ku. isteri ku menyuruh Beno melakukan cepat-cepat, rupa-rupanya isteri ku nak keluar sperma nya kali kedua. Beno mempercepatkan hayunan butuh nya keluar masuk ke dalam lubang bontot isteri ku.

Cerita Lucah Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, isteri cun dirogol batang besar, cerita sex melayu best isteri cun dirogol, citer malay best
Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, Cerita Lucah

Tiba-tiba Beno mengeluh dan menekan seluruh butuh nya ke dalam lubang bontot isteri ku. air mani Beno menerjah laju ke dalam lubuk isteri ku.

isteri ku terangkat-angkat bontot nya menahan kesedapan. Beno membiarkan butuh nya terendam dalam lubang bontot isteri ku lebih kurang seminit. Bila butuh nya dicabut,

aku lihat sperma meluncur laju keluar dari lubang bontot isteri ku. isteri ku terbaring kelesuan begitu juga Beno.

Batang Beno mula mengecut dan lembik. isteri ku yang dua kali terpancut maninya tak bermaya nak buka mata.

Terus terbaring di sofa kepenatan. Beno mengangkat tangan menunjukkan isyarat 'best'. Tidak lama kemudian dia pun balik ke rumah kongsinya. Aku bertanya kepada isteri ku,

macam mana best ke? Dia mengatakan walaupun batang Beno agak kecik tapi dia dapat bertahan lama, sehingga dua kali dia 'cum'. Best lah bang kata isteri ku. Aku senyum aje.
Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, Cerita Lucah
Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, Cerita Lucah, cerita sex , Cerita Lucah Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, isteri cun dirogol batang besar, cerita sex melayu best isteri cun dirogol, citer malay best, bacaan porno, kisah seks, cerita bokep cerita dewasa, Isteri Cun Dirogol Batang Besar Pancut Beramai Ramai, Cerita Lucah


Aktifkan javascript tekan (F5), untuk membuka halaman
klik link cerita
serta membuka gambar lebih besar.
Cerita seks dewasa update setiap hari.
http://foto-video-cerita-dewasa.blogspot.com/